Dołącz do Klubu Pogotowia Dietetycznego i zgarniaj najświeższe rabaty 😊✨ https://www.facebook.com/groups/klubpdfit
Regulamin serwisu internetowego www.pogotowie-dietetyczne.pl
Wstęp
Niniejszy regulamin jest nieprzerwalnie dostępny pod adresem https://www.pogotowie- dietetyczne.pl w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie, poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Regulamin określa i reguluje ogólne warunki oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego „Pogotowie Dietetyczne”, a także sposoby dostawy, płatności, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy, warunki odstąpienia od umowy, tryb postępowania reklamacyjnego. Zawiera on również informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów oraz regulacje dotyczące świadczonych przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną. Administratorem danych osobowych, zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest firma: PD FIT Damian Drozdowski Spółka Komandytowa z siedzibą w Skrybicze 17, 15-606 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnosci Gospodarczej (CEiDG) prowadzonej przez ministra własciwego ds. gospodarki, pod numerem NIP: 9662174494, REGON: 524608842, reprezentowana przez: Damiana Drozdowskiego, telefon kontaktowy: +48 535 074 355, adres poczty elektronicznej: biuro@pogotowie- dietetyczne.pl, zwane dalej Sprzedawcą. Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w powyższej ustawie. W przypadku, gdy postanowienia niniejszego regulaminu są mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy, wówczas pierwszeństwo i zastosowanie mają przedmiotowe zapisy.
§ 1 Definicje
• Administrator danych osobowych – Sprzedawca.
• Czas dostawy – czas od chwili potwierdzenia zamówienia do
momentu dostarczenia zamówionej usługi cateringowej.
• Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
• Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w serwisie internetowym umożliwiający Klientom kontakt ze Sprzedawcą.
• Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w serwisie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktu do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży.
• Hasło – ciąg znaków, które są wybierane przez Klienta podczas
dokonywania rejestracji.
• Klient :
• osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych,
• osoba prawna,
• jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną,
- która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą, a także na rzecz, której mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.
• Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), zwany dalej również k.c.
• Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
• Koszyk – element oprogramowania serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta usługi cateringowe do zakupu, w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości usług cateringowych.
• Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
• Regulamin – niniejszy regulamin serwisu.
• Sprzedawca – PD FIT Damian Drozdowski Spółka Komandytowa z siedzibą w Skrybicze 17, 15-606 Białystok, wpisane do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnosci Gospodarczej (CEiDG) prowadzonej przez ministra własciwego ds. gospodarki, pod numerem NIP: 9662174494, REGON: 524608842, reprezentowane przez: Damiana Drozdowskiego, telefon kontaktowy: +48 535 074 355, adres poczty elektronicznej: biuro@pogotowie-dietetyczne.pl
• Serwis internetowy – strona internetowa dostępna pod domeną www.pogotowie-dietetyczne.pl za której pośrednictwem Sprzedawca prowadzi sprzedaż internetową.
• Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży usługi cateringowej zawieraną albo zawartą na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu internetowego.
• Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej
fizycznej obecności stron.
• Usługa cateringowa – dostępna w serwisie internetowym usługa przygotowania i dostawy posiłków, opisanych na stronie internetowej serwisu, realizowana przez Usługodawcę na zasadach określonych w regulaminie.
• Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem serwisu internetowego.
• Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827, z późn. zm.).
• Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie serwisu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży usługi cateringowej lub usług cateringowych ze Sprzedawcą.
§ 2 Informacje ogólne
• Klient jest zobowiązany do korzystania z serwisu internetowego oraz wszelkich usług, które są oferowane przez Sprzedawcę za jego pośrednictwem, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz z postanowieniami niniejszego regulaminu, mając na uwadze w szczególności poszanowanie zasad współżycia społecznego, dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
• Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z serwisu internetowego (chyba, że w danym postanowieniu wskazano, że dotyczy ono tylko Klientów nie będących Konsumentami lub tylko Konsumentów).
• Dane osobowe są przetwarzane w celach, zakresie i w oparciu o zasady, które zostały wskazane w polityce prywatności nieprzerwanie dostępnej na stronie internetowej serwisu.
• W polityce prywatności dostępne są również informacje dotyczące warunków gromadzenia, przetwarzania, a także ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę.
• Formularze zgody, tzw. checkboxy, które dotyczą danych osobowych Klientów, dostępne są na stronie serwisu, w każdym miejscu, w którym gromadzone są dane osobowe. Treści zgód są do każdorazowego zaakceptowania przez Klienta. Klienci mogą na bieżąco aktualizować, modyfikować oraz wycofać zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, które zostały udostępnione Sprzedawcy.
• Poprzez złożenie zamówienia, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę Jego danych osobowych podanych na stronie internetowej serwisu. Podane dane osobowe mogą być przekazane innemu podmiotowi, jednak tylko i wyłącznie w celu realizacji i finalizacji złożonego zamówienia. Informacja o podmiotach, którym dane są udostępniane zawarta jest w polityce prywatności.
• Zakupu usługi cateringowej może dokonać wyłącznie Klient, posiadający miejsce zamieszkania lub miejsce siedziby na terenie miejscowości znajdujących się w obszarze dostaw przedstawionym przez Sprzedawcę.
Aktualny obszar dostaw dostępny jest na stronie www.pogotowie- dietetyczne.pl.
• Wszystkie informacje zawarte w serwisie internetowym Sprzedawcy nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem dla Klientów do zawarcia umowy, zgodnie z artykułem 71 Kodeksu Cywilnego.
• Użytkowanie serwisu internetowego oznacza każdą czynność Klienta/Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez Niego z treściami, które są zamieszczone na stronie internetowej serwisu.
• W celu zabezpieczenia i zapewnienia ochrony przekazu elektronicznego, a także treści cyfrowych, Sprzedawca wdraża i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
• Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z niej, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami np. możliwe może być pozyskanie i zmodyfikowanie danych Klientów przez osoby nieuprawnione, może nastąpić instalacja szkodliwego oprogramowania na urządzeniu i w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta Klient. Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne w celu minimalizacji zagrożeń.
• Sprzedawca ma prawo organizować okazjonalne akcje promocyjne i konkursy, ich warunki każdorazowo zostaną podane na stronie serwisu. Promocje w serwisie internetowym nie podlegają łączeniu, chyba że jest to dozwolone przez regulamin danej promocji.
• Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy, które umożliwią Klientowi korzystanie z serwisu internetowego to:
• komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
• przeglądarka internetowa, która obsługuje pliki cookies,
• zalecamy korzystanie z Google Chrom,
• dostęp do poczty elektronicznej.
• Porady naszego dietetyka są darmowe.
§ 3 Korzystanie z serwisu internetowego
• Sprzedawca umożliwia następujące formy kontaktu:
• telefoniczny, pod numerem +48 535-074-355, w godzinach: 7:00- 17:00 od poniedziałku do piątku oraz sobotę w godzinach 8:00-13:00.
• mailowy, wysyłając maila na adres: biuro@pogotowie- HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"dietetyczne.pl
• Sprzedaż usług cateringowych dostępnych w serwisie odbywa się na podstawie złożonego przez Klienta zamówienia.
• W celu prawidłowego złożenia zamówienia w serwisie, może być wymagane włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies.
• Klient ma również możliwość samodzielnej edycji, dni zamienia w panelu klienta z wyprzedzeniem 48 godzin (np. w sobotę do godziny
23 klient może samodzielnie przełożyć na dowolnie wybrany dzień dietę z poniedziałku).
• Ceny posiłków znajdujących się w asortymencie serwisu internetowego są podane w złotych polskich i zawierają 8% podatku VAT. Koszt dostawy ponosi Sprzedawca.
• O kwocie końcowej do zapłaty wraz z podatkami, którą Klient zobowiązany jest ponieść w związku z zawarciem umowy sprzedaży, Klient zostanie poinformowany na stronie serwisu internetowego w formularzu zamówienia w czasie składania zamówienia, w szczególności w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży.
• Koszty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych ponoszone są wyłącznie przez Klienta, zgodnie z taryfą Dostawcy, z którym Klient podpisał umowę o świadczenie usług internetowych.
• Za autentyczność oraz kompletność danych pozostawionych w serwisie, które zostały wprowadzone w poszczególnych formularzach odpowiada sam Klient.
• Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z wykonywaniem nieodpłatnych usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę. Reklamacja dotycząca usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje, które są związane z działaniem serwisu internetowego (wyłączając tryb reklamacji usługi cateringowej, która opisana jest w dalszej części regulaminu), mogą zostać złożone przez Klienta HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"" HYPERLINK "mailto:biuro@pogotowie-dietetyczne.pl"biuro@pogotowie-dietetyczne.pl.
• Zalecane jest, aby Klient składający reklamację w zgłoszeniu przedstawił opis zaistniałego problemu.
• Zajęcie stanowiska przez Sprzedawcę w odniesieniu do danej reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
• Klient będący Konsumentem ma również prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną. Uprawnienie to przysługuje Klientowi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym regulaminie.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy natychmiast o świadczenie usług drogą elektroniczną, które mają charakter ciągły i bezterminowy, jeżeli Klient naruszy postanowienia niniejszego regulaminu.
§ 4 Zasady składania zamówienia
• Posiłki na terenie Białegostoku i okolic są dostarczane w dwóch turach: 1) 17:00 - 22:00 2) 00:00 - 08:00. Posiłki w innych miastach są dostarczane w godzinach 01:30 - 08:00. Z wyjątkiem niedzielnej paczki, która jest dostarczana razem z sobotnią, na terenie Białegostoku i okolic w godzinach 17:00-22:00, w innych miastach w godzinach 1:30-8:00. Nie dostarczamy diet na konkretnie wskazaną godzinę.
• W przypadku niepodania kodu do klatki, błędnego adresu lub nieodbierania telefonu, firma nie podejmie drugiej próby dostarczenia paczki. Podczas nieobecności klienta w domu, firma zostawia paczki w możliwie widocznym dla klienta miejscu lub w wyznaczonym miejscu przez klienta.
• Do złożenia zamówienia dochodzi poprzez wypełnienie
formularza zamówienia.
• Umowa zawierana jest na czas oznaczony. Rozpoczyna się ona w chwili dodania przez Klienta pierwszej usługi cateringowej do elektronicznego koszyka, a kończy się w momencie odstąpienia przez Klienta od wypełnienia formularza zamówienia bądź z chwilą złożenia zamówienia i przesłania Sprzedawcy wypełnionego formularza poprzez kliknięcie przycisku zatwierdzającego zakup i potwierdzającego konieczność zapłaty ceny.
• Klient ma możliwość zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności jeszcze przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy albo przed dokonaniem zmiany w zamówieniu.
• Procedura zmierzająca do zawarcia umowy sprzedaży następuje poprzez wybór usługi cateringowej i podjęcie czynności technicznych w oparciu o komunikaty i pozostałe informacje, które są wyświetlane na stronie serwisu internetowego w trakcie składania zamówienia.
• Złożenie zamówienia następuje po wypełnieniu formularza zamówienia i kliknięciu na stronie serwisu internetowego przycisku zatwierdzającego zakup i potwierdzającego konieczność zapłaty. Do momentu kliknięcia przycisku zatwierdzającego zakup i potwierdzającego konieczność zapłaty ceny Klient ma możliwość samodzielnie modyfikować wprowadzone dane (w tym celu należy kierować się komunikatami wyświetlanymi na stronie serwisu internetowego).
• Klient wypełnia formularz zamówienia podając w nim następujące dane: imię i nazwisko, adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, opcjonalnie numer telefonu oraz dane dotyczące zawieranej umowy sprzedaży:
usługa cateringowa, ilość, miejsce, sposób płatności. Sprzedawca prosi również o podanie piętra oraz kodu do klatki w celu dostarczenia cateringu i ułatwienia dostawy (opcjonalnie do podania). Klienci będący Przedsiębiorcami, którzy chcą otrzymać fakturę powinni również podać: nazwę firmy, pod którą prowadzą działalność oraz numer NIP. Na tym etapie składania zamówienia Klient jest zobowiązany sprawdzić poprawność wprowadzonych przez siebie danych oraz wybranych usług cateringowych.
• Po dokonaniu wyboru usługi cateringowej, skompletowaniu całego zamówienia i wskazaniu jednej z formy płatności z dostępnych w serwisie,
Klient
akceptuje treść regulaminu i polityki prywatności, a także potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od umowy i składa zamówienie wysyłając formularz zamówienia do Sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku
„Kupuję i płacę”.
• Sprzedawca przesyła drogą elektroniczną na podany w formularzu adres e- mail Klienta potwierdzenie oraz informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Przesłana wiadomość zawiera wszystkie ustalone wcześniej warunki umowy sprzedaży. W szczególności ilość oraz rodzaj zamówionych posiłków, cenę całkowitą do zapłaty wraz z wysokością przyznanych rabatów. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
• Klient do momentu kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę” ma możliwość edytowania zamówienia.
• Zamówione dania mogą ulec modyfikacjom z przyczyn technicznych, logistycznych, z uwagi na dostępność produktów lub niezależnych od sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia drobnych zmian w składzie potraw lub dania, jeśli zachodzi taka konieczność.
§ 5 ZMIANY I ZAWIESZENIE ZAMÓWIENIA
Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, ponieważ zgodnie z treścią art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta: „Przepisów ustawy nie stosuje się do umów zawieranych z przedsiębiorcą dokonującym częstych i regularnych objazdów, podczas których przedsiębiorca dostarcza środki spożywcze, napoje i inne artykuły, przeznaczone do bieżącego spożycia w gospodarstwach domowych, do miejsca zamieszkania, pobytu lub pracy konsumenta, z wyjątkiem art. 7a”.
Klient ma możliwość dokonania zmiany daty, adresu, odbiorcy oraz preferowanej godziny dostawy, jednak nie później niż do godziny 12 dnia roboczego poprzedzającego dzień dostawy (z wyjątkiem piątku – wtedy zmianę należy zgłosić do czwartku do godz. 12), o czym powinien poinformować telefonicznie.
Klient ma możliwość zawieszenia realizacji zamówienia na wskazany przez niego czas, nie dłuższy niż 14 dni, co powinno nastąpić najpóźniej do godz. 9 i co najmniej 2 dni robocze przed dniem, w którym dostawa miała nastąpić. W przypadku zawieszenia realizacji zamówienia, okres obowiązywania umowy ulega wydłużeniu o czas trwania zawieszenia, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń oraz bez prawa do zwrotu dotychczas uiszczonych opłat.
Klient ma możliwość dokonania zmiany wybranego rodzaju diety, planu żywieniowego, standardu kalorycznego oraz przedłużenia czasu trwania umowy. Jeśli w ramach dokonanej zmiany wybrano droższy program lub przedłużono czas trwania umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin uiścić różnicę w opłacie powstałą na skutek dokonania zmiany. Do czasu uiszczenia tej opłaty, zamówienie będzie realizowane bez uwzględnienia zmian.
Zamówione dania mogą ulec modyfikacjom z przyczyn technicznych, logistycznych, z uwagi na dostępność produktów lub niezależnych od usługodawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia drobnych zmian w składzie potraw lub dania, jeśli zachodzi taka konieczność.
§ 6 Płatność i dostawa
• Ceny posiłków zamieszczone na stronie serwisu są cenami brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy (w szczególności opłat za transport, dostarczenia i usług pocztowych), ponieważ dostawa realizowana jest samodzielnie przez Sprzedawcę w ramach złożonego zamówienia.
• Sprzedawca informuje, że zamówienia i dostawa realizowane są tylko i wyłącznie na terenie miejscowości znajdujących się w aktualnym obszarze dostaw przedstawionym przez Sprzedawcę. . Aktualny obszar dostaw dostępny jest na stronie www.pogotowie-dietetyczne.pl
• Zastrzegamy możliwość opóźnienia w dostawie w przypadkach
losowych oraz niezależnych do nas.
• Sprzedawca nie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i godziny dostawy przy pomocy danych pozostawionych przez Klienta w formularzu zamówienia, ponieważ paczki dostarczane są w wymienionych wyżej godzinach.
• Sprzedawca umożliwia Klientowi następujące formy płatności za zamówiony posiłek:
• płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o następującym numerze: 62 1140 2004 0000 3202 7747 6379,
• płatność przelewem poprzez zewnętrzny system płatności - Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357 – aktualne
możliwe sposoby płatności dostępne są na stronie internetowej https://tpay.com/metody- HYPERLINK HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"https://tpay.com/metody- platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"HYPERLINK HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci""https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci"" HYPERLINK "https://tpay.com/metody-platnosci" platnosci,
• Sprzedawca dokumentuje sprzedaż zamówionego towaru paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które są dołączane do zamówionego posiłku lub wysłane na maila.
• W przypadku wystawienia paragonu bez podania NIP, nie ma
możliwości wystawienia faktury do paragonu
• Zdjęcia z dostawy przechowujemy 12 godzin od momentu dostarczenia posiłku.
• Jeżeli Klient wybrał płatność za pośrednictwem przelewu, płatność
przelewem poprzez zewnętrzny system płatności (płatności elektroniczne), jest On zobowiązany do dokonania zapłaty w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę, określającej całkowity koszt zamówienia (od dnia zawarcia umowy sprzedaży) bądź zamów. W przypadku nieopłacenia zamówienia nie realizujemy go. Natomiast w przypadku przelewu realizujemy zamówienie po 48 godzinach od zaksięgowania środków na naszym koncie.
• W przypadku braku zapłaty w wyznaczonym terminie, zamówienie
zostanie anulowane.
• Niedostarczenie paczki należy zgłosić najpóźniej do godziny 10:00
w dniu dostawy.
§ 7 Odstąpienie od umowy po dostarczeniu posiłku
PD FIT Damian Drozdowski informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy ze względu na charakterystykę produktu, jakim jest indywidualnie przygotowany posiłek o krótkim okresie przydatności do spożycia.
§ 8 Odstąpienie od umowy
• Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny.
• Bieg terminu na odstąpienie rozpoczyna się od dnia zawarcia
umowy o świadczenie usługi cateringowej.
• Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem 14 dni kalendarzowych, pisemnie lub drogą elektroniczną na adres wskazany w § 3 regulaminu.
• W przypadku rezygnacji z zamówienia, ostatni dzień dostawy przypada na dzień odstąpienia od umowy przez Konsumenta tj. w przypadku złożenia rezygnacji w poniedziałek, dostawy zostaną wstrzymane od środy, a dostawa na wtorek jest realizowana zgodnie z zawartą Umową.
• W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy
zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
• W celu skorzystania z powyższego uprawnienia, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę we wskazanym wyżej terminie 14 dni kalendarzowych. W tym celu wystarczy, aby Klient przesłał stosowane oświadczenie na adres mailowy Sprzedawcy lub listownie na adres z § 3.
• Klient, który skorzystał z dostarczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, zostanie niezwłocznie poinformowany o przyjęciu przedmiotowego oświadczenia woli za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w formularzu zamówienia.
• Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi cateringowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy o jej świadczenie, to wówczas ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
• Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął Jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
• W przypadku skorzystania przez klienta z promocji lub rabatu na
usługi cateringowe, wcześniejsza rezygnacja z zamówienia będzie
rozliczona za wykorzystane dni bez udzielonej wcześniej zniżki, w
normalnej cenie diety z obowiązującego cennika.
• W przypadku rezygnacji z zamówienia składanego za pośrednictwem platformy Dietly.pl, zwracana kwota ulega pomniejszeniu o prowizję naliczoną przez ww. platformę.
• W przypadku rezygnacji z zamówienia zwroty środków wykonywane są w okresie 14 dni roboczych od daty rezygnacji.
• Punkty lojalnościowe zgromadzone na Panelu Klienta nie są zwracane w formie walutowej na konto bankowe po rezygnacji z zamówienia.
• Zgodnie z postanowieniami art. 38 Ustawy o prawach Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
• świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu Jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Przedsiębiorca nie ma kontroli;
• w której Konsument wyraźnie żądał, aby Przedsiębiorca do Niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;F
• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
umowy o prenumeratę;
• zawartej w drodze aukcji publicznej;
• o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 9 Reklamacja
• Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi posiłek
zgodny z zamówieniem, który jest wolny od wad.
• Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są zamieszczone w Kodeksie Cywilnym w szczególności w artykułach od 556 do 576.
• Sprzedawca ponosi odpowiedzialność jeżeli sprzedany posiłek
posiada wadę fizyczną.
• Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji tylko i wyłącznie w formie pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@pogotowie-dietetyczne.pl. Reklamacje przesłane w inny sposób nie będą rozpatrzone.
• W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
• W celu złożenia reklamacji zalecane jest, aby Klient podał następujące informacje, jednak niepodanie wskazanych danych nie wpływa na proces reklamacyjny, a jedynie mogą być one pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji:
• dane osoby zgłaszającej reklamację w celu kontaktu oraz dane
Sprzedawcy,
• datę zakupu reklamowanej usługi cateringowej oraz datę zgłoszenia,
• przedmiot reklamacji,
• żądanie Konsumenta.
• W przypadku braku odpowiedzi przez Sprzedawcę na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni kalendarzowych, reklamację uznaję się za zasadną. Po upływie wskazanego terminu Sprzedawca nie może odmówić spełnienia żądania Konsumenta.
• Zdjęcia z dostawy przechowujemy 12 godzin od momentu dostarczenia posiłku w późniejszym czasie nie będzie możliwości weryfikacji dostawy.
• Niedostarczenie paczki należy zgłosić najpóźniej do godziny 10
w dniu dostawy.
§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń
• Sprzedawca informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK " HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php" HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php HYPERLINK "http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php"" http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich
.php
• Sprzedawca informuje, iż pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest unijna platforma internetowa, tzw. Platforma ODR. Klient ma prawo do skorzystania z niej. Platforma ta stanowi interaktywny i wielojęzyczny model rozwiązywania sporów.
• Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym:
• Klient będący Konsumentem ma prawo do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. Nr 4, poz. 25 z późn. zm.), regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214, z późn.zm.),
• Klient będący Konsumentem może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, c) Klient będący Konsumentem ma prawo do uzyskania bezpłatnej pomocy w celu rozwiązania sporu zaistniałego pomiędzy nim a serwisem. W tym celu może skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów),
d) Klient będący Konsumentem może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 11 Dane osobowe w serwisie internetowym
• Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych osób korzystających z serwisu internetowego oraz wszelkich uregulowań prawnych.
• Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych, w tym prawa osób, których dane dotyczą, cele oraz zakres w jakim dane osobowe są zbierane, zamieszczone są w polityce prywatności.
• Sprzedawca informuje, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne,
aczkolwiek niepodanie wskazanych na stronie oraz w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12 Postanowienia końcowe
• Umowy zawierane są w języku polskim za pośrednictwem
serwisu internetowego.
• W kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego regulaminu zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
• Załączniki do regulaminu stanowią jego integralną część.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając Mu drogą elektroniczną odnośnik do nowych zapisów. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie serwisu. Jeżeli Klient nie akceptuje wprowadzanych zmian, jest on zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych, a co za tym idzie umowa ulegnie rozwiązaniu. W innym przypadku, po upływie wskazanego terminu, Sprzedawca uzna, iż zmiany zostały zaakceptowane.
• Zmiany w regulaminie dotyczące niektórych usług elektronicznych (np. konto Klienta, formularz zamówienia) pozostają wiążące w przypadku, gdy Użytkownik został prawidłowo poinformowany o zmianach oraz nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
• Zmiany w regulaminie nie mają wpływu na już złożone
zamówienia oraz zamówienia w trakcie realizacji.
• Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.07.2021 r.